Ice Room Bangi


Assalamualaikum, selamat tengahari suma. Entri kali ni ana nak cerita sikit tentang ice room. Selalu je tengok atau dengar orang cakap ice room ni sedap. Haa, dah cakap sedap tuh, tunggu apa lagi.. Jom serbuuu..


Kita kalau dengar je Ice Room mesti dalam kepala aiskrim kan. Memang aiskrim pun tapi dia ada banyak lagi menu yang tersedia.




Makanan yang diorder. Memang sedap sumenya dan berbaloi dengan harga..


Ni pula harga untuk ana dan sahabat ana makan haritu. Boleh tahan jugak mahalnya. Sekali sekala boleh la nak pegi, kalau tiap hari kering poket dibuatnya..hehe

Kalau nak tengok lebih lanjut boleh ke laman webnya.. KLIK SINI .. boleh tengok cawangan-cawangan yang berdekatan dan serbuu..

Sampai disini saja.. Selamat menjamu selera

Syukran Sudi Membaca

5 comments:

  1. wahhh cedapnyer....
    askem nyer pon bleh thn hrge ye..huuu
    yela..sekali-sekala...xpe.. ^,^

    ReplyDelete
  2. teringin nak cuba, spaghetti tu nampak sedap je :)

    ReplyDelete